Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 3 May 2024 14:16:31 +0300

Tere!

Raasiku Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2311371/06417 
aadressile Harju maakond, Raasiku vald, Raasiku alevik, 11316 Raasiku Jaama 
tee, Harju maakond, Raasiku vald, Raasiku alevik, Loigu pumpla, Harju 
maakond, Raasiku vald, Raasiku alevik, Koidu tänav, Harju maakond, Raasiku 
vald, Raasiku alevik, Nurme tänav, Harju maakond, Raasiku vald, Raasiku 
alevik, 11316 Raasiku Jaama tee// 11316 Raasiku Jaama tee lõik 3// Koidu 
tänav// Loigu pumpla// Nurme tänav// Saare tänav lõik 1// 2// Tallinna mnt 
19/3// 21, Harju maakond, Raasiku vald, Raasiku alevik, 11316 Raasiku Jaama 
tee// 11316 Raasiku Jaama tee lõik 3// Koidu tänav// Loigu pumpla// Nurme 
tänav// Saare tänav lõik 1// Tallinna mnt 21 (Tuletõrjehüdrant, 
Tuletõrjehüdrant, Tuletõrjehüdrant, Tuletõrjehüdrant, Reoveetorustik, 
Veetorustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26970057>  (menetlus nr: 
369414), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 13.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Raasiku Vallavalitsus) või menetleja (ARVO TÄKS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister